Idag har vi varit på barnkalas .
På lekstugan i Varberg.
Det var för William som har fyllt fem år !
William fick såklart en mössa !
Jag har två beställningar att göra efter mitt morgonjobb imorgon.
En består av tre mössor med namnmössor, den andra är en mössa med namn och bubbla.
Förhoppningsvis så hinner/orkar jag efter jobbet innan jag ska hämta barnen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar