onsdag 22 augusti 2012

Ny tröja !

Jag har sytt mig en tröja.
Såå bekväm. Å snygg ! Visst ?!
Sömnaden gick bra förutom att jag fick sy alla sömmar två gånger... overlocken bråkade med mig och det blev inga bra sömmar första gången...
Egenkomponerat mönster. Tänkte först gjort den helt svart, men kom på att det e lite roligare med färg...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar